تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوقلوهایی با یک سال اختلاف سن +عکس

دوقلوهایی با یک سال اختلاف سن +عکس

به گزارش ایران ناز در یک زایمان هیجان انگیز مادری آمریکایی ، دوقلوهای بدنیا آمده هر کدام با یکدیگر یک سال اختلاف سنی دارند !! قل بزرگتر یکسال از قل دیگر دیرتر بدنیا آمد ! به گزارش ایران ناز علت این اتفاق جالب زایمان مادر این دوقلوها در دقایق پایانی سال 2016 بود .

دوقلوهایی با یک سال اختلاف سن +عکس

به گزارش ایران ناز در اتفاقی جالب، کودک دوقلویی در آمریکا با اختلاف تنها چند دقیقه، یکی ۲۰۱۶ و دیگری ۲۰۱۷ بدنیا آمد.در شب آغاز سال نو زنی از ایالت سن دیه گو آمریکا دختر خود را در ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه شب به دنیا آورد. دو دقیقه بعد برادر دوقلو او به دنیا آمد. اینچنین تاریخ تولد دو قلوها در دوسال جداگانه ثبت شد.

مطالب مرتبط:

دوقلوهای بهم چسبیده ای که تازه هم را دیدند+تصاویر

نوزاد که با علامت عشق روی صورتش بدنیا آمد +عکس

نوزاد دو روزه با نامه تلخ مادرش در خیابان رها شد +تصاویر

اولین نوزادی که در سال 2017 متولد شد +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوقلوهایی با یک سال اختلاف سن +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..