تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینعلی امیری: اقتصاد مقاومتی نگاه استراتژیک دولت است

به گزارش افکارنیوز،

 حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهور در بازدید از غرفه‌های شانزده‌گانه شهرستان‌های استان تهران در دومین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان، با بیان این مطلب تأکید کرد: نگاه دولت به روستاییان و عشایر، نگاهی توسعه‌یافته است و تلاشی که به همت مسئولان استانداری تهران در برپایی این نمایشگاه صورت گرفت، حاکی از درک بالا و مناسب سیاست‌های این استان در رابطه با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

امیری یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید را که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز بوده است، بحث اقتصاد مقاومتی خواند و در این راستا اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی برای دولت، نگاهی استراتژیک است و اساساً برگزاری این نمایشگاه‌ها، فرصتی برای توجه به توانمندی‌های روستاییان و استفاده از ظرفیت‌های آنان است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا غرفه‌های شهرستان‌های استان تهران نیز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: با توجه به این که تهران دارای بافت شهری و مدرن است، بافت روستایی و حضور عشایر و ظرفیت‌های اقتصادی آنان، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا با توسعه و رونق پتانسیل‌های روستاییان و عشایر تحت تأثیر زندگی شهری قرار نگیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینعلی امیری: اقتصاد مقاومتی نگاه استراتژیک دولت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..