تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهی که پرسپولیس اول فصل رفت استقلال الان به آن رسید؛ جدايي احتمالی ستاره نقل و انتقالات

رابطه سرد کاوه رضایی با منصوریان؛

راهی که پرسپولیس اول فصل رفت استقلال الان به آن رسید؛ جدايي احتمالی ستاره نقل و انتقالات

رابطه سرمربی و ستاره استقلال سردتر از قبل شده و این می تواند جدایی قریب الوقوع این مهاجم و پیوستن دوباره اش به ذوب آهن را در پی داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، استقلالی‌ها در مورد کاوه رضایی به اول خط رسیدند. اول خطی که پرسپولیسی‌ها آن را انجام دادند. در فصل نقل وانتقالات و زمانی که کاوه از یک بازیکن معمولی ذوب‌آهن به ستاره فصل نقل و انتقالات تبدیل شد سرخابی‌های پایتخت جنگ بزرگی را برای جذب او به راه انداختند. در این میان پرسپولیس خیلی زود از جنگ کنار کشید تا استقلالی‌ها دست رضایی را بالا برده و خود را برنده بدانند.

 

در آن زمان دلیل انصراف پرسپولیسی‌ها از ادامه این جنگ، مدیربرنامه‌های این بازیکن بود. مدیران باشگاه شرط گذاشتند در صورتی با کاوه مذاکره و توافق می‌کنند که او مدیربرنامه‌هایش را عوض کند. پیشنهادی که با مخالفت این بازیکن مواجه شده و او به استقلال پیوست.

 

حالا بعد از گذشت چند هفته استقلالی‌ها شرط مشابهی برای بازیکن تیمشان گذاشته‌اند.آنها که از تهدیدها و حاشیه‌های مدیربرنامه‌های رضایی خسته شده‌اند شرط کرده‌اند که اگر او پولش را می‌خواهد یا هر توافقی می‌خواهد انجام بدهد بدون مدیربرنامه‌هایش به باشگاه بیاید! استقلالی ها هم به همان نتیجه رسیدند اما خیلی دیرتر.

 

اما بخوانید از دلخوری این بازیکن از سرمربی. سه روز تمرين انفرادي رضايي، ادامه نارضايتي مهاجم استقلال از وعده هايي است كه از ابتدای فصل تا امروز از سوي مديران و علیرضا منصوريان ادامه داشته و تمامي ندارد.

 

رضايي حتي در مراسم افتتاحيه رستوران جديد منصوريان هم شركت نكرد، تا معلوم شود كه اين رابطه هر روز سردتر مي شود.

 

گويا شروط قراردادي كه در ابتداي فصل فقط براي توجيه سازمان ليگ آورده شده بود حالا به عنوان استراتژي عدم پرداخت شروط ميلياردي رو شده است، مخصوصا اينكه منصوريان مدعي شده بود رابطه خاصي با کارلوس كي روش دارد و اين فصل استقلالي هاي بيشتري به تيم ملي راه پيدا مي كنند ولي در عمل همه چيز بر خلاف گفته هاي استقلالي ها پيش رفته است و اين خلف وعده ها مي تواند به جدايي زود هنگام رضايي از استقلال ختم شود.

 

شايد او به ذوب آهن برگردد، اتفاقی که وقوعش به هیچ وجه بعید نیست.

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهی که پرسپولیس اول فصل رفت استقلال الان به آن رسید؛ جدايي احتمالی ستاره نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..