تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق‌های نجومی و اختلاس سبب دلسردی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شامگاه جمعه در مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) که در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد اظهار داشت: از همان ابتدا هجمه‌های شدیدی علیه تشیع وجود داشت و سخنانی علیه این مذهب زده می‌شد که حقیقت ندارد اما متاسفانه امروز در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر می‌شود.

وی افزود: اشکال جوانان این است که شبهه را مشاهده می‌کنند اما در آن توقف می‌کنند و هیچ اقدامی برای برطرف کردن آن انجام نمی‌دهند در صورتی که منابع غنی تشیع پاسخگوی شبهات دینی است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بیان کرد: امام حسن عسکری(ع) برای حفظ تشیع از دست گروه‌های مختلف انحرافی اقدامات ویژه‌ای انجام داد که باید مورد توجه باشد نقش امام عسکری(ع) برای حفظ شیعه می‌تواند یک درس و پایان‌نامه برای دانشجویان  باشد.

رفیعی گفت: توحید شیعه ناب و برآمده از فرمایشات امیرالمومنین(ع) است که هیچ شبهه‌ای نمی‌تواند به آن وارد شود و مذهب شیعه که بر حقانیت استوار است  ماندگار است.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: شیعه تقوا دارد و راستگو است و امانت دار است و به بیت‌المال خیانت نمی‌کند، مسئولان باید به این موضوع دقت داشته باشند و خیانت در امانت نکنند و نسبت به بیت‌المال حساس باشند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مسئولان افزود: در جمهوری اسلامی اختلاس و حقوق‌های نجومی هیچ معنایی ندارد و این موضوعات سبب دلسردی و ناراحتی جامعه می‌شود.

رفیعی با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه گفت: انقلاب اسلامی را آمریکا و دشمن نمی‌تواند از بین ببرد و تنها موضوعی که انقلاب را تهدید می‌کند اختلافات داخلی است درگیری و خط و نشان کشیدن بین سران قوا هیچ معنایی ندارد.

وی بیان کرد: اهل بیت(ع)  تاکید کردند شیعیان باید آبروی ما باشند و کاری کنند مردم دوستدار ائمه(ع) باشند و به امر ما توجه داشته باشد و از گناه دوری کند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه اهل بیت(ع) ظلم ستیز بودند اظهار داشت: تعامل با فرقه‌های غیرشیعه و تقیه و درست برخورد کردن با آنها از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.

رفیعی گفت: امام حسن عسکری(ع) به شیعیان تاکید کردند با دیگر فرقه‌ها به گونه‌ای برخورد کنید که سبب اختلاف با آنها نشود بلکه آنها به سوی اسلام و تشیع جذب شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق‌های نجومی و اختلاس سبب دلسردی جامعه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..