تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ خیابانی در شهر «الباب» سوریه در جریان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر دفاع ترکیه در اظهاراتی از نبرد خیابانیِ نیروهای تحت حمایت این کشور در «الباب» با تروریست های داعش خبر داد.

«فکری ایشیک» وزیر دفاع ترکیه در مصاحبه با رسانه «هابر تُرک» بدون اشاره به حمایت های این کشور از تروریست ها در سوریه با هدف براندازی دولت دمشق در این باره مدعی شد: نبردهای خیابانی شدیدی میان داعش و نیروهای مورد حمایت ما در جریان است.

این در حالیست که رسانه ها از درگیری های شدید میان نیروهای موسوم به ارتش آزاد که از حمایت های نیروهای ویژه، تانک ها و هواپیماهای ترکیه برخوردارند با تروریست های داعش خبر می دهند.

لازم به ذکر است ترکیه از ۲۴ آگوست سال گذشته میلادی با هدف اعلامیِ مبارزه با تروریست های داعش، اما به قصد سرکوب شدید کردهای سوریه و عقب راندن آن ها به شرق رود فرات، به عملیات نظامی خود موسوم به «سپر فرات» مبادرت ورزیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ خیابانی در شهر «الباب» سوریه در جریان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..