تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اردوي فرزندان ایثارگران حوزوی مشهد

اردوي یک روزه فرزندان ایثارگران حوزوی در اردوگاه ثامن الحجج(ع) مشهد برگزار شد.

برگزاری اردوي فرزندان ایثارگران حوزوی مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مسئول اداره امور ایثارگران معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان گفت: این اردوی یک روزه  ویژه فرزندان ایثارگر حوزوی است که در مقاطع مختلف تحصیلی از دبستان تا حوزه و دانشگاه معدل ١٨به بالا را کسب کرده اند.

حجت الاسلام یوسف شریف زاده برگزاری کارگاه های آموزشی، تجلیل از ایثارگران حوزوی و فرزندان ممتاز تحصیلی آنان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سنین مختلف را از برنامه های این اردوی یک روزه عنوان کرد و اظهار داشت: در این مراسم  بالغ بر پانصد نفر متشکل از ایثارگران حوزوی و خانواده های ایشان و ٣٢خانواده شهید در این اردو حضور داشتند.

وی در مورد برنامه های آتی در نظر گرفته نیز گفت: تجلیل از ممتازین تحصیلی ایثارگر، برگزاری همایش شهدای روحانی مدافع حرم، بازدید از خانواده های ایثارگران و برگزاری اردوی راهیان نور ویژه طلاب ایثارگر از جمله برنامه های اداره امور ایثارگران در سال جاری است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اردوي فرزندان ایثارگران حوزوی مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..