تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی‌حجابی فرزندان نشان از سهل‌انگاری خانواده‌ها است/ امنیت مثال‌زدنی ایران در دنیا

ساعت: 19:30 منتشر شده در مورخ: 1395/10/17 شناسه خبر: 999789

امام جمعه موقت فریدونکنار با بیان اینکه بی‌حجابی فرزندان نشان از سهل‌انگاری خانواده‌ها است، گفت: امنیت امروز ایران در دنیا مثال‌زدنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام حسن شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اقدامات گستاخانه رژیم پهلوی در موضوع کشف حجاب، اظهار کرد: در حالی که قبل از انقلاب چادر بر سر زنان ما بود اما این رضاخان بود که حذف حجاب را پیگیری کرد.


وی بر حفظ حجاب توسط بانوان تاکید کرد و افزود: نباید در مانتو برآمدگی اندام زنان مشخص باشد چراکه برای حفظ این مهم مردها و زنان بسیاری به شهادت رسیدند و همچنین زنان و مردان بسیاری زندانی شده‌اند.

امام جمعه موقت فریدونکنار خاطرنشان کرد: در حالی که برخی از مادران به سختی در خیابان‌ها چشمانشان مشخص است اما فرزندانشان با بدترین نوع حجاب در ملا عام حضور دارند که این نشان دهنده‌ی سهل‌انگاری خانواده‌ها است.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امنیت امروز ایران در تمام دنیا مثال زدنی است، گفت: این امنیت پس از انقلاب به‌دست آمد و اکنون شاهد هستیم که در هیچ یک از کشورهای دنیا چنین امنیتی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمامی کشورهای همسایه امنیت خود را از دست داده‌اند و این کشور ایران است که نقش تعیین کننده‌ای در تامین امنیت کشورهای همسایه دارد.

امام جمعه موقت فریدونکنار خاطرنشان کرد: قیام خونین 19 دی یکی از روزهایی بود که امنیت را برای کشور به‌وجود آورد و اگر امروز بدون دغدغه اینجا هستیم نتیجه همان قیام‌ها است.
 
شاهرخی جنگ در سوریه را ناجوانمردانه دانست و اظهار کرد: داعش و النصره آب را بر روی مردم دمشق بستند و مانند بنی‌امیه شدند.
 
وی گفت: در حالی که ترکیه، داعش و النصره را حمایت می‌کرد اما کار به جایی رسیده است که داعش بلای جان ترکیه شده است و امروز در این کشور امنیت معنا ندارد.

امام جمعه موقت فریدونکنار افزود: نارضایتی در ترکیه فراوان شده و دولت ترکیه مقصر اصلی آن است.
 
شاهرخی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در تمامی کشورها وجود دارد، گفت: مشکلات اقتصادی کشور نباید موجب دست کشیدن مردم از ارزشهای اسلامی شود چراکه دشمن به دنبال همین موضوع است و ما باید پاسخگوی شهدا و جانبازان باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی‌حجابی فرزندان نشان از سهل‌انگاری خانواده‌ها است/ امنیت مثال‌زدنی ایران در دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..