تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان خدری برای کابینه روحانی؛ بودجه اصلاح نشود اجازه ورود اعضای دولت به استان را نمی دهم

ساعت: 20:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/17 شناسه خبر: 999812

مشاجره لفظی نماینده بوشهر و استاندار در حضور نوبخت؛

برخی منابع خبری محلی با انتشار خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از اعتراض حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به آمار و رقم های ارائه شده محمدباقر نوبخت و مصطفی سالاری در جلسه روز گذشته شورای اداری استان خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز ؛ برخی منابع خبری محلی با انتشار خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از اعتراض حجت الاسلام خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس به آمار و رقم های ارائه شده محمدباقر نوبخت و مصطفی سالاری در جلسه روز گذشته شورای اداری استان خبر دادند.

عبدالحمید خدری در این جلسه عنوان کرده است: با توجه به اینکه وضعیت بودجه 96 استان نگران کننده است اصلاح این بودجه مهمترین خواسته مردم از دولت تدبیر و امید است.

گزارش های رسیده حاکی از آن است که دامنه این اعتراض های نماینده به پاویون فرودگاه در حین بدرقه نوبخت نیز کشیده می شود و منجر به درگیری لفظی میان استاندار بوشهر  و خدری می شود که این مشاجره در نهایت با پادرمیانی نوبخت خاتمه می پذیرد.

در همین رابطه خبرنگار گام نیوز طی تماس تلفنی با خدری صحت و سقم این ماجرا را جویا شد و وی ضمن تایید این خبر، به خبرنگار ما گفت: بیشتر ناراحتی من به دلیل گزارش خلاف واقع بودجه از زبان استاندار بوشهر و آقای نوبخت بوده است.

وی افزود: در این جلسه متاسفانه آمار، ارقام و اعداد نسبت به اعتبارات استان بوشهر خلاف واقع ارئه می شد چرا که تمام شاخصه های ما در سال 96 با رشد منفی 15 و20 درصد بوده است که نوبخت و استاندار بوشهر این آمار را معکوس جلوه می دادند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون تصریح کرده است که اختصاصی سهمیه نفت، مخصوص مناطق نفت خیز جداگانه است افزود: متاسفانه آن ها دو درصد اختصاصی مناطق نفت خیز را با اعتبار سالانه جمع زدند با این حساب می گویند ما 9 درصد رشد داشته ایم که این ربطی به آن ندارد.

وی  با بیان اینکه من این بودجه را اصلاح می کنم خاطرنشان کرد: به دولت فشار آورده ام که اگر بودجه اصلاح نشود تحت هیچ شرایطی اجازه ورود حتی یکی از اعضای دولت به استان بوشهر را نخواهم داد.

گفتنی است معاون رئیس‌جمهور در جلسه شورای اداری عنوان کرده بود که اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر در سال آینده 17 درصد افزایش دارد و امسال از این محل 357 میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص یافت که این رقم در بودجه سال آینده با 17 درصد رشد به 417 میلیارد و 700 میلیون تومان افزایش یافته است.

نوبخت با اشاره به اینکه 58 هزار میلیارد تومان اعتبار سرمایه‌ای در سال 95 مصوب شده است، بیان کرد: این اعتبار در بودجه سال آینده به 62 هزار و 720 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه رشد اعتبارات استان بوشهر در اعتبارات سرمایه‌ای 17 درصد است، خاطرنشان کرد: از محل 2 درصد نفت و گاز 245 میلیارد تومان امسال به استان بوشهر تخصیص یافته که در بودجه سال آینده با 26 درصد رشد به 308 میلیارد تومان رسیده است.

/ انتهای پیام

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان خدری برای کابینه روحانی؛ بودجه اصلاح نشود اجازه ورود اعضای دولت به استان را نمی دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..