تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه‌ای که هر پدر و مادری از آن ترس دارد +تصاویر

لحظه وحشتناکی را ببینید که هر پدر و مادری از آن ترس دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که می‌بینید توسط دوربینی گرفته شده‌اند که روی داشبورد ماشین در حال عبور از خیابانی در شهری در استرالیا گرفته شده‌اند. لحظه‌ای که هر پدر و مادری از آن ترس دارد +تصاویر

در این تصاویر مشخص است که این خودرو در حال رد شدن از خیابان است و خانواده‌ای که وسایل خود را از خودروی خود پیاده می‌کنند حواسشان به یچه خود نیست که در همین حین بچه از کنار ماشین فاصله می‌گیرد و قصد دارد به وسط خیابان بدود.

لحظه‌ای که هر پدر و مادری از آن ترس دارد +تصاویر لحظه‌ای که هر پدر و مادری از آن ترس دارد +تصاویر

این همان لحظه‌ای است که هر پدر و مادری از آن ترس دارد؛ که مادر این بچه او را از دستش می‌گیرد و راننده خودرویی هم که در حال رد شدن بود با مهارت خود باعث می‌شوند که بچه خوش‌شانس زیر ماشین نرود و جان سالم به در ببرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه‌ای که هر پدر و مادری از آن ترس دارد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..