تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش درست کردن سالاد کبیج

آموزش درست کردن سالاد کبیج

 

استفاده از سالاد در کنار غذا میتواند به هضم بهتر آن و کمک به گوارش شما کمک کند .در این مطلب از ایران ناز طرز تهیه یک سالاد خوشمزه و مقوی را آموزش میدهیم.این سالاد خوشمزه می تواند در کنار غذا به باز شدن اشتها و همچنین تجربه یک شام عالی به ما کمک کند. برای درست کردن سالاد کیبج همراه ما در ایران ناز باشید.

مواد لازم برای سالاد کبیج :

کلم سفید خرد شده

فلفل دلمه خرد شده

خیارشور خرد شده

ذرت پخته یا کنسرو

شوید خرد شده

سس مایونز

ماست موسیر

نمک و فلفل

همه ی مواد را خرد کرده و با هم مخلوط می کنیم، در ظرفی سس مایونز و ماست موسیر را به نسبت مساوی به همراه کمی فلفل و نمک مخلوط کرده و به مواد اضافه می کنیم، مواد را یکی دو ساعت در یخچال می گذاریم تا سس به خرد کلم برود، بعد آماده ی سرو می شود.

مطالب مرتبط:

سالاد نیسواز فرانسوی را با این روش تهیه کنید

روش تهیه سالاد ترشی خیار خوشمزه

طرز تهیه سالاد رژیمی و خوشمزه پلومن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش درست کردن سالاد کبیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..