تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر توهمی دخترش را نشناخت و به او تجاوز کرد

پدر توهمی دخترش را نشناخت و به او تجاوز کرد

 

شیشه همه ی فکر و روحش را عوض کرده بود .توهمات امانش را بریده بودند . هوس مصرف بیشتر و بیشتر باعث شد نگاه هوس آلود به دختر معلولش بیاندازد و او را قربانی توهمات شیشه ایش کند .پدری که به خاطر مصرف شیشه دختر هفده ساله اش را نشناخت و به او تجاوز جنسی کرد .

 

دنيا روي سر مرد 47 ساله آوار شد. چند دقيقه‌اي صورتش را بين دستانش گرفت و با صداي بلند گريه کرد. گريه‌اي غم‌انگيز به وسعت حلقه‌هاي مظلوميت دختري معلول. دايي جواد خواهر‌زاده‌اش را از چشمانش بيشتر دوست داشت. ليلا هم با اين‌که از کودکي دچار معلوليت ذهني است اما براي دايي جواد احترام خاصي قائل بود. سال‌ها قبل مادر ليلا فوت کرد.

به گزارش ایران ناز پدرش هم که مجرمي خلافکار است به زندان افتاد.چند سالي در زندان بود و مدتي هم از او خبري نداشتند. دختر 17 ساله سر سفره دايي‌اش بزرگ شد. دايي جواد و همسرش مثل بچه خودشان دوستش داشتند.

مدتي قبل، پدر ليلا از زندان آزاد شد. يک روز به ديدن دخترش آمد و او را به خانه‌شان برد.مرد معتاد در خانه سرگرم مواد مخدرصنعتي شد. شيشه، تار و پود فکرش را به هم ريخته بود.دچار توهم عجيبي شده بود. نمي‌فهميد چه مي‌کند. ناگهان به سمت دخترش حمله‌ور شد.

فرزند معلول خود را به شکل و شمايل ديگري مي‌ديد.ليلا نمي‌توانست از خود دفاع کند. خيلي ترسيده بود. جيغ مي‌کشيد و مثل ابر بهاري اشک مي‌ريخت. سايه شيطان بر در و ديوار اين خانه خودنمايي مي‌کرد که فرشته نجات ليلا سر رسيد.

دايي جواد باورش نمي‌شد چه مي‌بيند. دختر معلول را از چنگ توهمات کثيف و هوس‌هاي شيطاني مرد شيشه‌اي نجات داد.به گزارش ایران ناز او ليلا را به بيمارستان برد. حال دختر معصوم خوب نبود. دايي جواد مثل آدم‌هاي سرگشته در سالن بيمارستان قدم مي‌زد.نمي‌توانست خودش را کنترل کند. او به خواهرش قول داده بود که از ليلا مواظبت کند اما … .

با گزارش موضوع به پليس، تحقيقات پرونده آغاز شده است.

مطالب مرتبط:

دختر بچه ای که بخاطر تجاوز پدرش جانش را از دست داد (عکس)

دستگیری مردی بخاطر تجاوز جنسی به تمساح +تصاویر

6 فرزند حاصل 12 سال تجاوز پدری به دخترش +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر توهمی دخترش را نشناخت و به او تجاوز کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..