تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹ فیلم اولی جشنواره فجر کدامند؟

با اعلام اسامی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ (بخش رقابتی) سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر، حضور 9 کارگردان فیلم اولی در رقابت با 19 کارگردان باتجربه نیز مشاهده می‌شود.

«ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی، «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی، «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده و «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی‌عباس میرزایی از جمله فیلم اولی‌هایی هستند که امسال در کنار فیلم‌های کارگردانان حرفه‌ای و صاحب سبک سینمای ایران به رقابت می‌پردازند.

از دیگر فیلم اولی‌های جشنواره امسال می‌توان به «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی، «آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای، «تابستان داغ ابراهیم» کار ابراهیم ایرج‌زاده، «21 روز بعد»از سیدمحمدرضا خردمندان و «شماره 17 سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری اشاره کرد.

امسال برای نخستین بار، فیلم‌های اول در کنار دیگر آثار کارگردانان باتجربه در بخش سودای سیمرغ رقابت می‌کنند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری، از 12 تا 22 بهمن در تهران و 30 استان کشور برگزار می‌شود.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹ فیلم اولی جشنواره فجر کدامند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..