تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 کشته و 12 زخمی در انفجار بغداد

به گزارش افکارنیوز،

شامگاه امروز در منطقه «الشعله» در شمال غرب بغداد، پایتخت عراق، انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده تا کنون 6 کشته و 12 زخمی بر جای گذاشته است.

به نوشته منابع خبری عراقی، این انفجار در نزدیکی بک بازار رخ داده است.

انفجارهای و اقدامات تروریستی در هفته‌ای که گذشت در بغداد، انفجارهای سال 2009 در پایتخت عراق را تداعی می‌کرد به طوریکه در روز سه شنبه گذشته در یک روز 8 انفجار مختلف در بغداد به وقوع پیوست.

علاوه بر بغداد، شهر سامراء، استان نجف و استان الانبار نیز شاهد اقدامات و انفجارهای تروریستی بود. در استان کربلا نیز روز گذشته (چهارشنبه) نیروهای امنیتی به حالت آماده‌باش بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 کشته و 12 زخمی در انفجار بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..