تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی

خرید اینترنتی کاپشن ماسیما دیوتی ارتشی

کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی

Massimo Dutti Camouflage Coats

886268811 JPG 1 خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی

.

کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی : کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی دارای لایه پشمی داخل کاپشن طراحی فوق العاده شیک مطابق مد روز بسیار مناسب برای روزهای سرد سال قابلیت جدا شدن کلاه عرضه شده در سایز های لارج و ایکس لارج

.

811 MAIN 4 خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی

.

کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی مطابق مد روز طراحی شده است و بسیار گرم و مناسب روزهای سرد سال است. لایه ی پشمین داخلی این کاپشن فوق العاده لطیف بوده و در عین گرم کردن، حس فوق العاده ای به شما می دهد. این کاپشن در دو سایز لارج و ایکس لارج عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید. از ویژگی های دیگر این کاپشن می توان به کلاه آن اشاره کرد که قابلیت جدا شدن را دارد.

.

782850811 JPG 4 خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی

.

ویژگی های کاپشن ماسیما دویتی طرح ارتشی :

* بسیار مناسب برای روزهای سرد سال
* دارای لایه پشمی داخل کاپشن
* ارائه شده در سایز L و XL
* قابلیت جدا شدن کلاه
* طراحی مطابق مد روز
* جنس لایه خارجی کاپشن : پارچه نخ، پنبه و فلامنت
* جنس لایه داخلی کاپشن : پشم

.

811 JPG 10 خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی

.

روش خرید : برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 89,000 تومان

buy 2 خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید کاپشن ماسیما دیوتی طرح ارتشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..