تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان دوره مربیگری درجه ۳ کشوری کانوپولو به میزبانی بجنورد

حسین مهنانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این دوره ۹ نماینده از خراسان شمالی و مابقی از استان‌هایی نظیر مازندران، شاهرود و سمنان شرکت داشتند.

مهنانی تصریح کرد: این دوره باهدف افزایش تعداد مربیان استان و راه‌اندازی این ورزش در شهرستان‌ها برگزار شد اما متأسفانه قایقرانان شهرستان‌های خراسان شمالی از این دوره کشوری استقبال نکردند.

به گفته وی باوجود پیگیری رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی از طریق روسای ورزش و جوانان شهرستان‌ها کلاس خالی از نمایندگان شهرستان‌ها به پایان رسید.

دبیر هیئت قایقرانی خراسان شمالی تأکید کرد: کلاس‌ها اجباری اعلام شد و پیگیری رئیس هیئت از سوی روسای ورزش و جوانان شهرستان‌ها بی‌نتیجه ماند.

مهنانی با اشاره به زمان برگزاری این دوره کشوری گفت: در این دوره سه‌روزه که ۱۵ تا ۱۷ دی‌ماه برگزار شد، ۱۸ قایقران حضور داشتند و این دوره نخستین دوره‌ی آموزشی است که پس از سال‌ها در خراسان شمالی برگزار شد.

وی افزود: از ۹ نماینده خراسان شمالی، چهار قایقران خانم و پنج قایقران آقا برای اخذ مدرک مربیگری درجه سه در دوره حضور داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان دوره مربیگری درجه ۳ کشوری کانوپولو به میزبانی بجنورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..