تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی نینتندو در رویداد زنده‌ای نگاهی عمیق بر بازی‌های آینده نینتندو سوییچ خواهد داشت

کمپانی نینتندو در رویداد زنده‌ای نگاهی عمیق بر بازی‌های آینده نینتندو سوییچ خواهد داشت

پیش از این نینتندو اعلام کرده بود که در تاریخ ۲۳ دی ماه قرار است در مراسمی رسمی به معرفی کامل کنسول جدید خود بپردازد. حالا طبق اعلامیه رسمی این کمپانی، چند ساعت پس از این مراسم قرار است در رویداد زنده‌ای، مروری بر بازی‌های مورد انتظار این کنسول داشته باشند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

در مراسم معرفی کامل نینتندو سوییچ، در تاریخ ۲۳ دی ماه، این کمپانی قرار است از قیمت این کنسول، مشخصات سیستم و تاریخ دقیق عرضه آن رونمایی کند. حال به تازگی این کمپانی از رویداد زنده Treehouse Live که قرار است در روز بعد از این مراسم اجرا شود خبر داده است. این رویداد قرار است مروری بر بازی‌های مورد انتظار این کنسول داشته باشد و می‌توانید آن را از وب‌سایت یوتیوب یا توییچ تماشا کنید.

 

پیش از این شایعاتی مبنی بر عدم انتشار بازی  The Legend of Zelda: Breath the Wild همراه با کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود. در روز گذشته کمپانی نینتندو این خبر را تکذیب کرد و از انتشار این بازی به همراه کنسول جدید خود خبر داد. این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار نینتندو قرار است برای پلتفرم Wii U نیز عرضه شود.

 

از دیگر بازی‌های تایید شده برای کنسول نینتندو سوییچ می‌توان به Just Dance 2017، Dragon Quest XI و همچنین بازی Sonic که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اشاره کرد. حالا باید تا مراسم‌ معرفی این کنسول و رویداد زنده آن‌ها صبر کنیم تا بالاخره از جزئیات کامل این کنسول پر حاشیه و بازی‌های آینده آن خبر دار شویم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی نینتندو در رویداد زنده‌ای نگاهی عمیق بر بازی‌های آینده نینتندو سوییچ خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..