تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نساجی قائمشهر در خانه بازی را به اکسین البرز واگذار کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بازیکنان نساجی قائمشهر که در روزهای اخیر با شارژ مالی و تعیین کادر فنی جدید انتظار می رفت در بازی خانگی با کسب سه امتیاز به رده بالاتر جدول صعود کنند ، با باخت یک بر صفر در برابر تیم اکسین البرز با سه پله سقوط و 28 امتیاز به رده هفتم جدول رسیدند.
تیم اکسین البرز که بتازگی با یحیی گل محمدی کاپیتان اسبق تیم ملی و سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان قرارداد بست ، با این برد شیرین خارج از خانه با دو پله صعود به رده نهم جدول 18 تیمی فوتبال دسته یک جام آزادگان رسید .
نساجی قائمشهر بازی رفت نیم فصل اول را نیز با نتیجه سه بر یک به اکسین البرز واگذار کرده بود.
خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته یک هم در اهواز حریف ته جدولی استقلال این شهر نشد و به نتیجه تساوی رضایت داد تا یاران علیرضا مرزبان همچنان به ناکامی خود در رقابت های فوتبال دسته یک ادامه دهند.
تیم خونه به خونه نیز با این تساوی با 29 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نساجی قائمشهر در خانه بازی را به اکسین البرز واگذار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..