تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای فیلم ضرب‌ و شتم میوه‌ فروشان در تبریز

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز توضیحاتی را در خصوص ویدیوی منتشرشده از «ضرب‌وشتم میوه‌فروشان میدان صاحب‌الامر» منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز توضیحاتی را در خصوص ویدیوی منتشرشده از «ضرب‌وشتم میوه‌فروشان میدان صاحب‌الامر» منتشر کرد.
 
در توضیحات روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ آمده است:
 
پیرو ویدیوی منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر «ضرب‌وشتم میوه‌فروشان میدان صاحب‌الامر» به اطلاع می‌رساند، عوامل شهرداری منطقه ۱۰ تبریز از ماه‌ها پیش، با ارائه تذکرات شفاهی و کتبی، خواستار رفع سد معبر عمومی از این مسیر شده‌ بودند.
 
شهرداری منطقه ۱۰ تبریز بارها در خصوص واگذاری فرصت کسب‌وکار به این افراد در میدان کاه، اعلام آمادگی کرده بود اما این افراد، هر بار، به فحاشی و رفتارهای ناشایست روی آوردند. در آخرین مورد از این رفتارهای خشونت‌آمیز، هفته گذشته این افراد، به دفتر خدمات شهری منطقه حمله‌ور شده و شیشه‌های این محل را شکستند.

 لازم به ذکر است که افراد فوق‌الذکر، علاوه بر پیامدهای ترافیکی، عامل برخی معضلات اجتماعی در این مسیر نیز بودند. این معضلات به قدری مداوم و آزاردهنده بود که هیئت‌ امنای مسجد صاحب‌الامر بارها به‌صورت شفاهی و مکتوب از شهرداری منطقه و حتی فرمانداری، خواستار برخورد با این عوامل هنجارشکن شده بود.
 
از این رو، عوامل شهرداری منطقه ۱۰، پس از شش ماه، ظهر دیروز (پنج‌شنبه ۱۶ دی)،  براساس مراجعات و شکایت‌های مستمر مردمی و برابر حکم قضایی، نسبت به جمع‌آوری سدمعبر خیابان دارایی دوم اقدام کرد. شهرداری منطقه ۱۰ با پیش‌بینی احتمال جنجال‌آفرینی میوه‌فروشان، اجرای حکم قانونی را در معیت عوامل محترم انتظامی در دستور کار قرار داد. طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، میوه‌فروشان در مقابل حکم قانون، مقاومت و در ادامه، با لوله و داربست به عوامل شهرداری حمله  کردند. در جریان این اتفاق، ضمن ضرب‌وشتم عوامل شهرداری، خودروی شهرداری و پلیس نیز تخریب شد. هم‌چنین یکی از همکاران شهرداری نیز به‌شدت مجروح شده و هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های شهر بستری است. این رفتار به قدری دور از انتظار بود که واکنش عوامل انتظامی را نیز در پی داشت.
 
میوه‌فروشان، در پی فرصتی بودند تا با سوء‌استفاده از فضای عاطفی‌ی که عموماً در مورد این قشر حاکم است، به تمارض و متعاقب آن، تصویربرداری و جنجال‌آفرینی از ماجرا بپردازند.
 
روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ضمن تکذیب مجدد هر گونه برخورد فیزیکی با میوه‌فروشان صاحب‌الامر، خواستار انعکاس دقیق و منصفانه ابعاد مختلف اتفاق در فضای مجازی، به دور از تاثیرپذیری از فضای هیجانی و جنجالی است و در این خصوص، حق پیگیری قانونی برخی مطالب ناروای مجازی و خبری را بر خود  محفوظ می‌داند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای فیلم ضرب‌ و شتم میوه‌ فروشان در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..