تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگسراي بهمن؛‌ اختتامیه جشنواره عمار

اختتامیه هفتمین دوره جشنواره فيلم مردمي عمار در فرهنگسراي بهمن در حال برگزاري است.

اختتامیه جشنواره عمار//به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختتامیه هفتمین دوره جشنواره فيلم مردمي عمار در فرهنگسراي بهمن  در حال برگزاري است.
 
در این مراسم برگزیدگان بخش های رادیویی، پویانمایی، مستند، بیداری اسلامی، وحدت و مدافعان حرم، جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی، تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و فتنه ۸۸، ملت قهرمان، نقد درون گفتمانی و داستانی معرفی و تجلیل می‌شوند.
 
همچنین قرار است در آیین اختتامیه جشنواره به احترام شهدا و جانبازان واقعه کشف حجاب که از سال ۱۳۱۴ تا ۱۳۲۰ زیر چکمه رضاخان از دین و عفت دفاع کردند، تجلیل شود. فرزندان تعدادی از شهدای واقعه کشف حجاب مهمان ویژه این مراسم اند.
 
علاوه بر این قرار است از ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما تجلیل شود، همچنین اعطای نشان مردمی استقلال بخش جدید و بدیع جشنواره مردمی «عمار» است.
 
چهره های مردمی انقلابی و فعالان فرهنگی و هنری جبهه فرهنگی انقلاب در کنار خانواده های شهدای هسته ای، مدافعان حرم و دفاع مقدس نیز همچون سال های گذشته در مراسم اختتامیه حضور دارند.
 
 
 
 
ادامه دارد/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگسراي بهمن؛‌ اختتامیه جشنواره عمار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..