تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انویدیا از سرویس GeForce Now با قابلیت اجرای زنده بازی‌ها بر روی کارت گرافیک GTX 1080 رونمایی کرد

انویدیا از سرویس GeForce Now با قابلیت اجرای زنده بازی‌ها بر روی کارت گرافیک GTX 1080 رونمایی کرد

Nvidia در رویداد CES امسال از قابلیت GeForce Now، سرویس استریمینگ پرطرفدار خود برای کامپیوتر‌های ویندوزی و مک رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس، بازیکنان قادر خواهند بود تا کامیوتر ویندوزی و یا مک خود را به یک دستگاه گیمینگ پیشرفته و مجهز به GTX 1080 و یا GTX 1060 تبدیل کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

البته لازم به ذکر است که سرویسی همچون GeForce Now به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود. کسانی که برای دریافت این سرویس ثبت نام می‌کنند، می‌توانند به مدت ۸ ساعت بر روی کارت گرافیک GTX 1060 و یا ۴ ساعت بر روی کارت گرافیک GTX 1080 بازی‌های دلخواه خود را به صورت زنده اجرا کنند. بعد از این دوره‌ی رایگان، کاربران باید مبلغ ۲۵ دلار برای ۲۰ ساعت تجربه GTX 1060 و یا 10 ساعت GTX 1080 بپردازند.

 

اما GeForce Now چگونه کار می‌کند؟

 

برای استفاده از این سرویس، در ابتدا باید برنامه‌ GeForce Now را بر روی دستگاه شخصی خود دانلود و نصب کنید. بعد از اجرای برنامه، کاربران به دسکتاپ مجازی GTX بر روی یک فضای ابری متصل می‌شوند. بازیکنان در این فضا، به برخی از محبوب‌ترین سرویس‌های Steam، Origin، Uplay، Battle.net و GOG دسترسی خواهند داشت و می‌توانند تمامی بازی‌های موجود در آن‌ها را نصب و با افکت‌های تصویری بسیار با کیفیت، فریم‌ریت بالا و همچنین افکت‌های NVIDIA GameWorks تجربه کنند.

 

علاوه بر فروشگاه‌های محبوب ذکر شده، GeForce Now همچنین از عناوین Free-to-Play که لانچر‌های اختصاصی خود را دارند (همچون Warframe و یا World of Tanks) نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

علاقه‌مندان مقیم آمریکا می‌توانند پیش از عرضه عمومی این سرویس، برای دسترسی زودتر به GeForce Now ثبت نام کنند. با این حال برای استفاده از این سرویس می‌بایست اینترنتی با حداقل سرعت 25 مگابایت بر ثانیه داشته باشید.

 

geforce now
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انویدیا از سرویس GeForce Now با قابلیت اجرای زنده بازی‌ها بر روی کارت گرافیک GTX 1080 رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..