تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موتورسیکلت هوندا با قابلیت حفظ تعادل خودکار، نیروی جاذبه را به چالش می کشد

موتورسیکلت هوندا با قابلیت حفظ تعادل خودکار، نیروی جاذبه را به چالش می کشد

حفظ تعادل یک موتور سیکلت در سرعت بالا کار ساده ایست. اما، وقتی که موتور سیکلت با سرعت پایین در یک پارکینگ یا ترافیک در حرکت است یا در محلی توقف کرده است، تعادل آن باید توسط راننده حفظ شود. این کار در موتورسیکلت های سنگین تر به مراتب دشوارتر است. حالا کمپانی هوندا در تلاش است که حفظ تعادل موتورسیکلت را با معرفی فناوری جدید خود موسوم به Riding Assist آسان کند. در ادامه با تک شات همراه باشید.


آنچه هوندا در CES 2017 معرفی کرده فقط موتورسیکلتی که به راننده اجازه می دهد تعادل موتور را حفظ کند نیست؛ این سیستم حتی بدون حضور راننده هم می تواند تعادل موتورسیکلت را برقرار کند. محققین هوندا حتی توانسته اند قابلیتی در این موتورسیکلت خلق کنند که بتواند بدون حضور راننده، حرکت کند. اگر تصور می کنید که هوندا این موتورسیکلت را به ژیروسکوپ تجهیز کرده است، باید بدانید که در اشتباهید. گفته می شود پروژه تحقیقاتی هوندا به نام Uni-Cub به نتیجه رسیده و هوندا دستاوردهای آن پروژه را در این موتورسیکلت استفاده کرده است.

هوندا


با تغییر موتورسیکلت از حالت عادی به حالت حفظ تعادل، چنگال ها (میله های فلزی که چرخ جلویی را به بقیه بدنه متصل می کنند) چرخ جلویی را از بقیه بدنه موتور کمی دور می کنند و به جلو می رانند. هنوز مشخص نیست این محصول چه زمانی به خط تولید می رسد، اما امیدواریم برای حفظ ایمنی هم که شده این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موتورسیکلت هوندا با قابلیت حفظ تعادل خودکار، نیروی جاذبه را به چالش می کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..