تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقامات آنکارا باید مواظب اظهار نظرهای غلط خود درباره ایران باشند

ساعت: 16:07 منتشر شده در مورخ: 1395/10/17 شناسه خبر: 999688

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت : مقامات ترکیه به جای کمک به تداوم آتش بس در سوریه و کنترل امنیت داخلی خود یک سری اظهار نظرهای غلط درباره ایران کرده اند که باید مواظب این اظهارات باشند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا؛ امام‌جمعه مراغه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مسائل منطقه گفت : متأسفانه مقامات آنکارا برخی تهمت‌ها را نسبت ایران می‌زنند و به‌جای حل مسائل داخلی خود از داعش و تکفیری ها حمایت می کنند

وی افزود :این ها باید بدانند و به خودشان بیایند که اگر همین داعش و تکفیری ها کمی قدرت پیدا کنند ترکیه را مثل سوریه  ویران می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی پورمحمدی اضافه کرد : برخی از این سیاست مداران ترکیه باید مواظب اظهار نظر های خود نسبت به مقامات ایران باشند، اگر ایران در سوریه و عراق حضور نداشت الآن اثری از دولت‌های این کشورها نبود و مقصد بعدی داعشی ها دیگر کشورهای منطقه چون خود ترکیه بود.

وی تأکید کرد : اظهارات غیر سازنده مقامات ترکیه صرفاً موجب پیچیده‌تر شدن شرایط موجود و افزایش مشکلات فراروی راه‌حل سیاسی بحران سوریه می‌شود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز ۱۹ دی مردم قم یادآور شد: علما و برخی از  مراجع عظام چون آیت‌الله وحید و نوری همدانی در واکنش به توهین روزنامه اطلاعات نسبت به حضرت امام اعتراض کردند که مورد هجوم دژخیمان رژیم پهلوی شدند و عده‌ای از علما و طلاب به شهادت رسیدند .

وی ثمره خون شهدا را جوشش و خروش ملت ایران دانست و گفت :  در ادامه این اعتراضات مردم قهرمان آذربایجان در مراسم چهلم شهدای ۱۹ دی قم به خیابان آمدند که بزرگ‌ترین حضور توده‌ای و یکپارچه‌ی مردم در سیر تکوین انقلاب اسلامی تا به آن روز بود.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقامات آنکارا باید مواظب اظهار نظرهای غلط خود درباره ایران باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..