تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از زنفون ۳ زوم؛ گوشی اختصاصی ایسوس برای سلفی‌بازها در نمایشگاه لاس‌وگاس

رونمایی از زنفون ۳ زوم؛ گوشی اختصاصی ایسوس برای سلفی‌بازها در نمایشگاه لاس‌وگاس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - ایسوس با رونمایی از گوشی هوشمند زنفون 3 زوم کاربران عاشق سلفی را با دوربین جلوی 134 مگاپیکسلی ذوق‌زده کرد.

به گزارش خبرآنلاین، گوشی ZenFon 3 Zoom باضخامت 7.9 میلیمتر ظریف‌ترین گوشی جهان علی‌رغم داشتن باتری 5000 میلی آمپر ساعت است که 6 ساعت ویدئوی 4K ضبط می‌کند و با آن می‌توان 8.5 ساعت روی شبکه‌های اجتماعی لایو استریمینگ تماشا کرد.

این گوشی اختصاصی برای علاقه‌مندان به‌عکس و ویدئو طراحی‌شده است و زوم 12 ایکس، سوپرپیکسل، اتوفوکوس Tritech، 2.5 برابر حساسیت بیشتر در مقایسه با آیفون 7 پلاس و 3 لنز پرقدرت در یک گوشی دارد.

 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از زنفون ۳ زوم؛ گوشی اختصاصی ایسوس برای سلفی‌بازها در نمایشگاه لاس‌وگاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..