تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورش زندانیان در برزیل با بیش از 30 کشته

کد خبر: ۴۵۶۰۳۷

۱۴۳  بازدید

مقام های محلی در برزیل روز جمعه از وقوع شورشی خونبار در زندانی در شمال این کشور خبر دادند که بر اثر آن بیش از 30 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا: به گزارش خبرگزاری فرانسه از ریودوژانیرو، شورش زندانیان در برزیل باز هم قربانی بر جای گذاشت. بر اثر شورش زندانیان زندانی در منطقه 'روراما' در شمال برزیل، دستکم 33 نفر کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. 

مقام های محلی برزیل پیش بینی کردند که با توجه به وضعیت جسمانی تعداد زیادی از زخمی های این شورش، در ساعت های آینده بر تعداد جانباختگان افزوده شود. 

بر اساس این گزارش، شورش در این زندان اوایل صبح امروز روی داد و بعد به درگیری شدید میان چند گروه رقیب در زندان تبدیل شد که بعد از ساعت هایی با دخالت نیروهای پلیس پایان یافت.

این منبع اعلام کرد که اکنون کنترل زندان بطور کامل در دست نیروهای امنیتی است.

پیشتر نیز 60 نفردر شورش خونین در زندانی در شهر مانائوس در جنگل آمازون کشته شدند.

گروه های ناظر بین المللی به شدت از برزیل برای ازدحام در زندان های این کشور آمریکای جنوبی انتقاد می کنند که به طور معمول شورش های مرگباری در آنها رخ می دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورش زندانیان در برزیل با بیش از 30 کشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..