تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان ریخت و پاش چینی ها برای ستاره های فوتبال

پای دولت چین به نقل و انتقالات بازیکنان باز شد؛

در پی رقابت تیم های چینی برای صرف مبالغ هنگفت جهت خرید ستاره های صاحب نام فوتبال جهان، دولت این کشور قصد دارد محدودیت هایی را در این زمینه اعمال کند.

پس از پیوستن کارلوس توز و اسکار به سوپر لیگ چین با قرارداد های نجومی ،دولت چین از باشگاه های این کشور خواست  از  صرف مبالغ هنگفت خودداری کنند و اعلام کرد مبالغ قرارداد ها  و دستمزد بازیکنان را محدود خواهد کرد.

چینی ها در  کمتر از یک سال اخیر 5 بار رکورد گران ترین نقل و انتقالات تاریخ آسیا را جا به جا کرده اند.

کارلوس توز با قراردادی 84 میلیون پوندی و دستمزد 615 هزار پوندی به شانگهای شنهوا پیوست و لقب گرانترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد.

اسکار نیز با قراردادی 60 میلیون پوندی  و دستمزد هفتگی 500 هزار پوند ،از چلسی به شانگهای SIPGپیوست. در این بین حتی پیشنهادی 300 میلیون یورویی نیز از یک باشگاه چینی به دست رونالدو رسید.این اتفاقات واکنش دولتمردان چینی را به دنبال داشت.

دولت از "سرمایه گذاری غیر منطقی"  در فوتبال به شدت انتقاد کرده و قول داد " خریدهای گران قیمت را محدود و قانونمند کرده و محدودیت های منطقی بر درآمد  هنگفت بازیکنان اعمال کند" که  این می تواند نشانه پایان ریخت و پاش چینی ها برای خرید ستاره های فوتبال خارجی باشد. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان ریخت و پاش چینی ها برای ستاره های فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..