تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف حجاب بازیگر زن و بازیگر دلال ایرانی در ترکیه +عکس

کشف حجاب بازیگر زن و بازیگر دلال ایرانی در ترکیه +عکس

به گزارش ایران ناز ، موج رفتن بازیگران ایرانی به شبکه ی جم تی وی مدت زیادیست در بین هنرپیشه های ایرانی به راه افتاده است . در این بین یکی از بازیگرانی که با مهاجرت به ترکیه و رفتن به شبکه جم ، و حواشی مربوط به آن خبرساز شده بود رامسین کبریتی است . شبکه جم واسطه‌هایی دارد که مذاکره با هنرپیشگان را در داخل کشور انجام می‌دهند تا آنان بلافاصله پس از خروج، در تولیدات نمایشی به بازی گرفته شوند.

 

“رامسین کبریتی” سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در زمینه بازیگری به انجام رساند.او که چندی است به شبکه ماهواره‌ای جم پیوسته، تصاویری از خود در کنار “سارا باهنر“ هنرپیشه‌ای که اخیرا از کشور خارج شده و برای پیوستن به شبکه مذکور کشف حجاب نموده، منتشر کرده است.

کشف حجاب بازیگر زن و بازیگر دلال ایرانی در ترکیه +عکس

به نظر می‌رسد رامسین کبریتی که در عرصه هنری و حرفه‌ای استعدادی از خود بروز نداد و به دلیل همین ناکامی از وطن کوچید، در گروه تلویزیونی «جم» به شغل “دلالی” گمارده شده است

 

یکی از همکاران سابق وی با اشاره به اینکه او در ایران حسابی بدهکاری بالا آورده، علت اصلی خروج کبریتی از کشور را “شرایط وخیم مالی” دانسته است.

مطالب مرتبط:

بازیگر زن معروف کشور به شبکه جم پیوست +عکس

واکنش رامسین کبریتی به پخش فیلم تمسخرش +عکس

فیلم عصبانیت رامسین کبریتی از مسخره شدن در جم

کامنت جالب نواب صفوی برای بازیگر ایرانی جم +عکس

بازیگر زن معروف کشور به شبکه جم پیوست +عکس

گفتگو با رامسین کبریتی نقش صابر در ستایش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف حجاب بازیگر زن و بازیگر دلال ایرانی در ترکیه +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..