تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در صورت برخورد یک سنگ فضایی عظیم الجثه به زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ +فیلم

محققان می گویند نتیجه فرود چنین سیارک عظیمی به دریا یا اقیانوس بسیار خطرناک خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی وحشتناکی که به تازگی توسط Los Alamos National Lab منتشر شده است نتیجه برخورد یک سنگ عظیم الجثه فضایی به سطح زمین را به تصویر می کشد. بر اساس پیش بینی ها به احتمال فراوان این سیارک با فرود در یک دریا یا اقیانوس باعث ایجاد موج های مهیب و وحشتناکی خواهد شد که می تواند زندگی افراد ساکن در نزدیکی سواحل را تحت تاثیر شدید قرار دهد.در صورت برخورد یک سیارک به زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد+فیلم

اگر چه این مطالعه نشان می هد که بعید به نظر می رسد این اتفاق باعث از بین رفتن تمدن روی زمین شود اما به دلیل نفوذ مقدار زیاد بخار آب به طبقات فوقانی جو باعث ایجاد دگرگونی های شدید آب و هوایی خواهد شد."گالن گیسلر"، محقق؛ کسی که با کمک یک ابررایانه این انیمیشن را ساخته در این خصوص می گوید: "حدود 71 درصد سطح زمین را آب تشکیل می دهد و بیشترین تاثیر این برخورد به اقیانوس نفوذ بخار آب به جو و در نتیجه تاثیرات مهم آب و هوایی خواهد بود. البته سنگ های کوچک قبل از رسیدن به زمین می توانند منفجر شوند اما سنگ های فضایی عظیم الجثه با برخورد به اقیانوس ها می توانند باعث ایجاد موج های بسیار بزرگ شوند."

وی همچنین هشدار می دهد: "چنین سنگ بزرگی با برخورد به اقیانوس یا حتی در صورت  انفجار در هوا برای افراد نزدیک به ساحل بسیار خطرناک خواهند بود." در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.


در صورت برخورد یک سیارک به زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد+فیلم

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در صورت برخورد یک سنگ فضایی عظیم الجثه به زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..