تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرهام:به خاطر هواداران برگشتم

مالک باشگاه نساجی قائمشهر گفت:همیشه بخش خصوصی باید از جیب خود هزینه کند اما باید بسترسازی شود و دولت هم حمایت کند.

به گزارش کاپ، مهدی پرهام درباره بازگشت خود به نساجی اظهار داشت: به خاطر هواداران دلسوز نساجی که سرمایه این تیم هستند به باشگاه برگشتم. در شرایطی که در حال حاضر تیمداری به صرفه نیست و از جیب باید هزینه کنیم، اما به خاطر هواداران به این تیم بازگشتم

وی افزود: همیشه بخش خصوصی باید از جیب خود هزینه کند اما باید بسترسازی شود و دولت هم حمایت کند. ما تا پیش از این حمایت نمی شدیم. به هر حال باید امکانات در اختیار تیم های خصوصی گذاشته شود. ما هیچ امکانات و تسهیلات اولیه ای نداریم. شما به ترکیه نگاه کنید. ترکیه هم وضع باشگاههایش خراب بود اما دولت با بهره کم به باشگاهها وام داد و بعدا این بهره ها را هم بخشید.

پرهام اذعان داشت: نساجی تیمی مردمی است و شخصی که وارد ورزش می شود، به خاطر همین مردم می آید. ورزش یک پروژه نیست که درآمدزا باشد بلکه مثل چاهی است که ته آن دیده نمی شود. به همین خاطر باید با برنامه بخص خصوصی را به درآمدزایی سوق داد. 


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرهام:به خاطر هواداران برگشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..