تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز هفته با افزایش آلودگی در کلانشهرهای کشور/ تا روز دوشنبه بارندگی نداریم

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: در حال حاضر اغلب نقاط کشور جوی نسبتاً پایدار دارند که بر همین اساس طی 72 ساعت آینده و به‌ویژه در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرها و شهرهای صنعتی خواهیم بود.

وی ادامه داد: از اوایل وقت فردا شنبه تا اواسط هفته، دمای هوا نیز در اکثر نقاط کشور به‌ویژه در نیمه شمالی افزایش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در روزهای شنبه و یکشنبه نیز باد نسبتاً شدیدی در استانهای واقع در غرب سواحل خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

وظیفه به ورود موج بارشی از غرب کشور در روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: عبور این موج بارشی از کشور موجب خواهد شد تا بارش‌های باران و وزش باد در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس، مرکز کشور، ارتفاعات البرز غربی و شمال غرب کشور ایجاد شود.

وی هوای تهران را صاف دانست و گفت: دمای امروز تهران در گرمترین لحظات به 9 درجه بالای صفر می‌رسد؛ همچنین تبریز با 14 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با 27 درجه بالای صفر گرم‌ترین مراکز استان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز هفته با افزایش آلودگی در کلانشهرهای کشور/ تا روز دوشنبه بارندگی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..