تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار عجیب و وحشتناک پختن سگ زنده و کندن پوست سگ توسط مرد چینی! + تصاویر

مرد چینی در اقدامی وحشتناک و عجیب سگ زنده را درون آب جوش انداخت و پس از پختن، پوست این سگ را زنده زنده کند. سگ وحشت زده با پوست کنده شده فرار کرد و از محل گریخت.

سگ زنده در دیگ آب جوش زنده زنده پخته شد و پوستش کنده شد

یک کلیپ وحشتناک از پخته شدن سگ زنده در دیگ آب جوش در اینترنت پخش شده است که نشان دهنده ظلم انسان در حیق حیوانات است.

کار عجیب و وحشتناک پختن سگ زنده و کندن پوست سگ توسط مرد چینی! + تصاویر تصاویر پختن سگ زنده در دیگ آب جوش پختن وحشیانه سگ زنده توسط 3 مرد چینی

تصاویری که می بینید از چین در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده اند که در آن نشان داده می شوند که سه نفر دیگی را روی آتش گذاشته اند و پس از مدتی دیگ تکان می خورد که زمانی که یکی از آن ها در آن را برمی دارد، مشخص می شود که آن ها یک سگ را زنده داخل دیگ پر از آب جوش انداخته اند.

کار عجیب و وحشتناک پختن سگ زنده و کندن پوست سگ توسط مرد چینی! + تصاویر کار عجیب و وحشتناک پختن سگ زنده و کندن پوست سگ توسط مرد چینی! + تصاویر پختن سگ زنده و کندن پوستش به طرز وحشیانه

این تنها کاری نبود که سه نفر در قبال سگ انجام دادند و بعد از اینکه سگ را از داخل دیگ بیرون آوردند، نیمی از پوست سگ را کندند و آن را به حال خودش رها کردند و سگ وحشت زده از آنجا دور شد.

کار عجیب و وحشتناک پختن سگ زنده و کندن پوست سگ توسط مرد چینی! + تصاویر

گفتنی است؛ بیش از 10 میلیون از انواع سگ در کشتارگاه های مخصوص سگ ها در چین بخاطر استفاده از گوشت آن ها برای تجارت برده و کشته می شوند و این مشکل تنها به چین ختم نمی شود بلکه کشورهایی مثل اندونزی، هند، کره جنوبی، ویتنام و 20 کشور آفریقایی هم از گوشت سگ و گربه برای تجارت استفاده می کنند.

پختن سگ زنده در آب جوش و کندن پوست سگ

6 ژانویه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار عجیب و وحشتناک پختن سگ زنده و کندن پوست سگ توسط مرد چینی! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..