تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مربی پرتغالی منچستر هر روز دلبستگی اش بیشتر می شود!

مربی پرتغالی منچستر هر روز دلبستگی اش بیشتر می شود!آقای خاص هر روز دلبستگی اش بیشتر می شود!

مربی پرتغالی تیم منچستر انگلیس خاطر نشان کرد که: برخورد طرفداران باشگاه باعث شده عاشق منچستر شوم و دلبستگی‌ام بیشتر شود.

مربی پرتغالی منچستر اعتقاد دارد تله‌پاتی و روابط صمیمانه هواداران با او روز به روز در حال بهتر شدن است و ارتباط نزدیکش با بازیکنان به بهتر شدن اوضاع و شرایط سرعت‌ بخشیده است.

وی افزود: برخورد طرفداران باشگاه باعث شده عاشق منچستر شوم و دلبستگی‌ام بیشتر شود.

مربی پرتغالی منچستر هر روز دلبستگی اش بیشتر می شود!

مربی پرتغالی منچستر هر روز دلبستگی اش بیشتر می شود!

وی که با تلویزیون من‌یونایتد صحبت می‌کرد گفت: در مورد باشگاه به موضوعات ارزشمند و عمیقی پی برده‌ام و احساس خاصی به پیدا کرده‌ام.

هواداران دلبستگی زیادی به باشگاه دارند اما بی خوبی می‌دانند چه مسیر سختی را در پیش‌رو داریم و ما را حمایت می‌کنند و تنها دلیل عشق و علاقه من به منچستر نگاه هواداران به باشگاه از روی تمام احساس است.

آقای خاص ادامه داد: فقط بازیکن بودن کافی نیست و باید انسان خوبی هم باشید و شاگردانم از این شخصیت برخوردار هستند و من عاشق کار کردن با آنها هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مربی پرتغالی منچستر هر روز دلبستگی اش بیشتر می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..