تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقوا وسیله نجات انسان در دنیا و آخرت/ باید مواظب نفوذ فرهنگی باشیم

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1395/10/17 شناسه خبر: 999608

امام جمعه موقت پلدشت گفت: دشمن با تمام وجود در حال تلاش برای ایجاد تغییر در فرهنگ کشورمان است، باید تا می توانیم در برابر تهاجم فرهنگی بایستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آرازسسی، حجت الاسلام و المسلمین میرزا قربان بابایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت گفت: تقوا وسیله نجات انسان در دنیا و آخرت است.

 

وی تصریح کرد: انسان با تقوا دارای جایگاه و منزلت بوده و در امورات خود موفق می شود.

 

امام جمعه موقت پلدشت با اشاره به حدیث امام سجاد (ع) افزود: وفاداری به عهد و پیمان، راستگو بودن، پرهیز از انجام کارهای گناه و خوش برخورد بودن با خانواده از ویژگی های مسلمان واقعی است.

 

حجت الاسلام و المسلمین بابایی گفت: حفظ حجاب یکی از امورات بسیار مهم در جامعه است.

 

وی تصریح کرد: دشمن با تمام وجود در حال تلاش برای ایجاد تغییر در فرهنگ کشورمان است، باید تا می توانیم در برابر تهاجم فرهنگی بایستیم.

 

امام جمعه موقت پلدشت افزود: ظلم و ستم هیچگاه ماندگار نیست و به زودی از بین می رود ولی حق در تمام دوران پایدار می ماند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقوا وسیله نجات انسان در دنیا و آخرت/ باید مواظب نفوذ فرهنگی باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..