تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتمام سد گیوی اولویت های کاری مسئولین استانی

ساعت: 13:44 منتشر شده در مورخ: 1395/10/17 شناسه خبر: 999230

استاندار اردبیل در سفر به شهرستان کوثر گفت:اتمام سد گیوی و همچنین پایاب سد جزو اولویت های کاری مسئولین استانی و شهرستانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، در این دیدار که برخی از مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار متعدد مردم شهرستان حضور داشتند، استاندار اردبیل نسبت به امر اشتغال و توسعه پایدار در استان و بتبع شهرستان کوثر سخنانی ایراد کرد.

خدابخش اتمام سد گیوی و همچنین پایاب سد را جزو اولویت های کاری مسئولین استانی و شهرستانی عنوان کرد و درخشش نخبگان جنوب استان اردبیل را در سطوح علمی ازجمله موفقیت های والای این منطقه برشمرد.

دکتر خالقی، نماینده کوثر و خلخال نیز در ادامه طی سخنانی آسفالت جاده های اصلی خلخال و کوثر را مطرح کرده و خواستار پیگیری راه و شهرسازی منطقه در این خصوص شد.

وی همچنین آسفالت دیگر راه های ارتباطی و مواصلاتی منطقه را از جمله اقدامات انجام یافته برشمرد و پیگیری مسئولین امر و همچنین جذب اعتبارات لازم را برای اتمام پروژه های در دست اقدام عنوان کرد.

گفتنی است که اتمام سد گیوی آغاز عملیات اجرایی پروژه پایاب سد گیوی، اتمام بیمارستان 32 تختخوابه گیوی، راه ارتباطی مسیر باغات گیوی و سکر آباد منتهی به جاده سرچم و ... از جمله مطالبات مردم شهرستان کوثر در این دیدار بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتمام سد گیوی اولویت های کاری مسئولین استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..