تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر شهید فاطمیون: پسرم به خاطر امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) به سوریه رفت

مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای فاطمیون و از فاتحان حلب که در عملیات آزادسازی حلب به شهادت رسید با حضور برادر سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان برگزار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم«مصطفی حسنی» از لشکر فاطمیون، پنجشنبه 16 دی ماه از مسجد امام موسی بن جعفر (ع) واقع در خیابان آیت تا میدان نبوت با حضور خانواده و همرزمان شهید، امیرمتوسلیان برادر سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان، سرهنگ سالارکیا فرمانده سپاه ناحیه شهید بهشتی، محسن حدادیان فرمانده حوزه 181 شهید باکری، نوری شهردار منطقه 8، اعضای شورایاری سرای محله نارمک، سرهگ جوینی رئیس کلانتری 127 و مردم شهید پرور برگزار شد.
 
این شهید مدافع حرم که داوطلبانه برای دفاع از حریم عقیله بنی هاشم به سوریه اعزام شده بود، بعد از شش ماه دلاوری های شجاعانه، در جریان عملیات آزادسازی شهر حلب به دست تروریست های تکفیری به شهادت رسید. از این شهید والامقام که 27 سال سن داشت، دو دختر 6 و 8 ساله به یادگار مانده است.
 
رمضان حسینی پدر شهید در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پسرم برای رفتن به سوریه از من اجازه گرفت و من به رفتن او راضی بوده و مخالفتی نکردم. مصطفی می گفت:«اسلام در خطر است و باید برای دفاع از اسلام بروم.» و دو دخترش را به ما سپرد و رفت.
 
گل پری حسینی مادر شهید در گفتگو با تسنیم گفت: پسر بزرگم برای این که اجازه مصطفی را بگیرد، پیش من آمد که من گفتم:«او دو دختر دارد که یکی از آنها معلول است.» ولی پسرم به خاطر امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) به سوریه رفت.
 
همرزم شهید نیز با اشاره به اعتقاد راسخ شهید در دفاع از حرم، به خبرنگار تسنیم گفت:مصطفی خودش این راه انتخاب کرد و می گفت:« این راه خوبی است و باید برای دفاع از حرم بروم.»
 
همرزم شهید با نشان دادن پلاک خود، ادامه داد: تا نابودی دشمنان این راه را ادامه می دهیم.
 
پس از اقامه نماز و مراسم مداحی، پیکر پاک شهید جهت خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل شد.
 
منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر شهید فاطمیون: پسرم به خاطر امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) به سوریه رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..