تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افسانه بایگان از دلایل سیمرغ نگرفتنش می‌گوید

افسانه بایگان از دلایل سیمرغ نگرفتنش می‌گوید

فرهنگ > تلویزیون - ایسنا نوشت: افسانه بایگان با حضور در برنامه «خارج از کادر» از زندگی و فعالیت هنری‌اش و اینکه چرا تاکنون در این عرصه سیمرغی دریافت نکرده است، سخن می‌گوید.

افسانه بایگان در این برنامه درباره‌ی اینکه چرا سوپراستار دهه‌ی 60 تا به امروز سیمرغ دریافت نکرده است،گفته است:«من سیمرغ شدم و راه سیمرغی را پیدا کردم.»

افسانه بایگان در دوازهمین قسمت از برنامه «خارج از کادر» از رازهای «سربدارن»، غم از دست دادن مادر و اینکه هیچ وقت شهرت و حاشیه برایش جذاب نبوده و چرا سوپر استار دهه شصت تا امروز سیمرغی دریافت نکرده است، صحبت کرده است.

صحبت‌های افسانه بایگان را می‌توانید جمعه شب 17 آذر ماه ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه آی فیلم ببینید.

این برنامه به تهیه‌کنندگی فاطمه آذری، مستندی 30 دقیقه‌ای از زندگی هنرمندان است.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افسانه بایگان از دلایل سیمرغ نگرفتنش می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..