تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرز: هدفم جام ملت های افریقا است

ریاض محرز که به عنوان بهترین بازیکن سال 2016 انتخاب شده اعلام کرده هدف اصلی اش کمک به الجزایر در رقابت های جام ملت های افریقا است.

به گزارش کاپ، ستاره فصل گذشته لسترسیتی بعد از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال 2016 افریقا به خبرنگاران گفت: از بردن این جایزه خیلی خوشحالم. صادقانه بگویم، انتخاب بین دو بازیکن خیلی خوب بود. هیچ وقت بردن جایزه بزرگی مانند این آسان نخواهد بود. برای بردن این جایزه خیلی خوشحالم، اما هنوز کارم تمام نشده است، می خواهم باز هم ادامه دهم. بعد از این جایزه هدفم جام ملت های افریقا در سال 2017 است. تیمم سعی می کند در این تورنمنت بهترین بازی هایش را ارائه دهد. قهرمانی در افریقا کار آسانی نخواهد بود، اما بردن جام قهرمانی اش بسیار لذت بخش است. حتی بردن یک بازی هم کار آسانی نیست. همه ما باید تلاش کنیم.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرز: هدفم جام ملت های افریقا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..