تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری مردی که رگ همسرش را برید

سرهنگ سلمان آدینه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دستگیری عامل قتل یک زن در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه وقوع قتلی به ماموران پلیس اطلاع داده شد که پس از حضور پلیس در صحنه قتل مشخص شد که زنی حدوداً 40 ساله پس از به سرقت رفتن طلاجات و زیورآلاتش، به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این زن که مادر دو فرزند است، در جریان سرقت النگوها و طلاجاتش، رگ دستش پاره شده و زمانی که فرزندانش به منزل مراجعت کردند، با بدن بی جان مادرشان مواجه شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی شرق استان تهران و فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده و با توجه به سرنخ‌های موجود، ماموران پلیس به همسر این زن که چند روز قبل از وقوع این قتل از زندان آزاد شده بود، مشکوک شدند.

آدینه وند با بیان اینکه همسر مقتول به شدت اعتیاد داشته و به دنبال جرائم ارتکابی مرتبط با مواد مخدر زندانی شده بود، گفت: پس از تحقیقات پلیسی، ماموران اطمینان یافتند که همسر مقتول، در حین تلاش برای سرقت النگوهای همسرش، دست به قتل همسرش زده؛ از این رو با هماهنگی مراجع قضایی، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس پاکدشت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند در کمتر از 24 ساعت، فرد مظنون به قتل را تحت تعقیب قرار داده و محل اختفای وی را شناسایی کنند، عنوان کرد: به دنبال تلاش پلیس برای دستگیری متهم به قتل، وی در مواجهه با ماموران به سمت آنها حمله ور شد که ماموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، مجبور به شلیک به پای وی شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی شرق استان تهران و فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری وی و انجام اقدامات درمانی، متهم ضمن اعتراف به قتل همسرش، انگیزه سرقت طلاجات همسرش را تهیه مواد مخدر عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری مردی که رگ همسرش را برید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..