تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه iOS اینستاگرام اکنون از تصاویر زنده و Wide Color پشتیبانی می کند

نسخه iOS اینستاگرام اکنون از تصاویر زنده و Wide Color پشتیبانی می کند

مدیر عامل اینستاگرام از اضافه شدن سه قابلیت جدید به این شبکه اجتماعی خبر داده است: قابلیت نمایش تصاویر Wide Color البته تنها برای گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، قابلییت پست کردن انیمیشن های GIF در Stories اینستاگرام و تبدیل تصاویر Live اپل به کلیپ های Boomerang. با تک شات همراه باشید.

زمان که اپل اعلام کرد جدیدترین آیفون هایش می توانند مبتنی بر قابلیت Wide Color Capture تصاویری درخشان تر و واضح تری را ثبت کنند، اینستاگرام بلافاصله وارد عمل شد و وعده داد که با بروزرسانی اپلیکیشن خود، این تصاویر با محدوده رنگی گسترده تر را پشتیبانی خواهد کرد. اکنون مشخص شده که اینستاگرام به وعده اش عمل کرده است
این قابلیت های جدید برای تمامی کاربران عرضه شده است و نیازی به بروزرسانی اپلیکیشن نیست. اینستاگرام اکنون دارای قابلیت های دیگری مخصوص آیفون های اپل است که از جمله آنها می توانیم به یک فیلتر رنگ مخصوص، زوم یک انگشتی در آیفون 7 پلاس، کلید میانبر 3D Touch برای دوربین Stories اینستاگرام اشاره کنیم.

تا پیش از این آپلود کردن تصاویر GIF در بخش داستان های اینستاگرام نیازمند استفاده از اپلیکیشن مجزای Boomerang بود. اما اکنون این فرآیند ساده تر شده است و کاربران آیفون 6s و 7 می توانند تصاویر زنده ای که قصد آپلود آنها را دارند را به صورت تاچ سه بعدی انتخاب کنند.

هنوز تایید نشده است که قابلیت های جدیدی که تنها مخصوص گوشی های آیفون نیستند، برای مثال آپلود کردن تصاویر GIF در استوریز اینستاگرام، در اختیار کاربران اندرویدی نیز قرار خواهد گرفت یا نه.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه iOS اینستاگرام اکنون از تصاویر زنده و Wide Color پشتیبانی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..