تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزیابی مطلوب روند اجرای پروژه مینی پالایشگاه اسلام آبادغرب

ساعت: 12:41 منتشر شده در مورخ: 1395/10/17 شناسه خبر: 999189

فرماندار شهرستان در بازدید از منطقه ویژه مطرح کرد:

فرماندار شهرستان در بازدید از منطقه ویژه اسلام آباد غرب روند اجرای پروژه مینی پالایشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آباد خبر، باحضور فرماندار و معاون برنامه ریزی، مدیر عامل منطقه ویژه از روند اجرای طرح مینی پالایشگاه اسلام آباد غرب بازدید بعمل آمد.

در این بازدید فرماندار شهرستان با قدردانی از مجری طرح در راستای اجرای به موقع گفت: بکارگیری 30 نفر نیروی کار درمراحل ساخت و اجرای طرح و همچنین پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پروژه قابل تقدیر است و قول مساعدی که مجری طرح درخصوص افتتاح فاز اول در دهه مبارک فجر داده اند انشاالله محقق خواهد شد.

فرماندار اسلام آباد غرب تاکید کرد همه دستگاههای اجرایی موظف به همکاری و کمک به اجرای پروژه های اشتغالزا هستند و بدون شک سرمایه گذاران مشکلی در این خصوص نخواهند داشت.

افشین کریمی همچنین از بکار گیری نیروهای بومی در این پروژه توسط مجری طرح قدردانی و اعلام نمود ضمن ادامه این روند در زمان افتتاح و فعالیت مینی پالایشگاه باید شاهد فعالیت فرزندان اسلام آباد غرب در این پروژه باشیم.

در این بازدید مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی از آماده سازی زیرساخت ها برای احداث طرح های اشتغالزا در شهرستان خبر داد.      




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزیابی مطلوب روند اجرای پروژه مینی پالایشگاه اسلام آبادغرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..