تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی ارتش عراق در شرق موصل

کد خبر: ۴۵۵۹۸۰

۴۶  بازدید

خبرگزاری ایسنا: ارتش عراق همزمان با پیشروی گسترده در شرق موصل، کنترل مناطقی در غرب استان الانبار را نیز در دست گرفت.

نیروهای ارتش عراق روز پنجشنبه عملیات آزادی مناطق غرب الانبار شامل شهرستان‌های القائم، راوه و عنه را آغاز کردند و توانستند منطقه وادی الاخضر را به طور کامل از دست داعش آزاد کنند.

همچنین جنگنده‌های ارتش عراق پادگان داعش در منطقه صحرایی در شمال شهرستان راوه را هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن تعدادی از اعضا و سرکرده‌های داعش منجر شد.

ارتش عراق و نیروهای مردمی امروز (جمعه) روستاهای الدوسه، الاخضر، الجمس، تل اصفر، وادی عبید و التیل را آزاد کردند.

این نیروها همچنین 40 کیلومتر از مسیر شهرستان القائم در غرب الانبار را آزاد کردند.

استان الانبار که بزرگترین استان عراق محسوب می‌شود مرزهای مشترکی با سوریه، اردن و عربستان دارد و وضعیت امنیتی آن به رغم بازپس‌گیری بخش اعظم این استان از دست داعش، همچنان شکننده است.

همزمان با آغاز عملیات ارتش عراق در غرب الانبار، محورهای عملیات در موصل نیز شاهد تشدید درگیری‌ها و پیشروی سریع نیروهای عراقی در شرق این شهر است.

ارتش عراق حملات انتحاری با خودروهای بمب‌گذاری شده از سوی داعش را در محورهای شمالی، غربی و جنوبی ناکام گذاشته و بیش از صد تروریست را از پای درآورد.

نیروهای عراقی همچنین حملات داعش به محله الوحده در جنوب شرق موصل را خنثی کردند.

به گفته دستگاه مبارزه با تروریسم عراق بخش اعظم شرق موصل از دست داعش آزاد شده و نیروهای عراقی به زودی کنترل کامل این بخش مهم را در دست می‌گیرند. این نیروها تاکنون 44 محله از 56 محله شرق موصل را آزاد کرده‌اند.

نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز (جمعه) نیز از رود الخوصر عبور کرده و محله المثنی در شرق موصل را آزاد کردند. این نیروها به 300 متری بیمارستان السلام رسیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی ارتش عراق در شرق موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..