تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تند یک فوتبالی به آنها که گفتند 20 درصد بازیکنان سیگاری اند!

واکنش تند یک فوتبالی به آنها که گفتند 20 درصد بازیکنان سیگاری اند!

ورزش > لیگ برتر - بهنام ابولقاسم پور با کنایه می‌گوید او هم می تواند بگوید قلان پزشک با لابی به جاهای مختلف می‌رود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اخیبرا ایفمارک گزارش ارائه کرد که طبق آن 20 درصد بازیکنان لیگ برتر سیگاری بودند و 50 درصد هم قلیانی. بهنام ابولقاسم پور مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس اما نسبت به این گزارش واکنش نشان می دهد و می گوید: «فکر نمی‌کنم این موضوع صحت داشته باشد.خانم هراتیان رئیس ایفمارک اگر جرأت دارد اسم بیاورد که کدام بازیکن بوده است. اینکه بگوید بازیکنان فوتبال سیگاری هستند از زیر موضوع در رفته است. مثل این است که من بگویم همه پزشکان زیرمیزی می‌گیرند که این واقعیت ندارد. یا بگویم فلان پزشک با لابی جاهای مختلف می‌رود. هراتیان اسم بیاورد تا بازیکن هم از خودش دفاع کند. برخی با بردن اسم بازیکنان فوتبال می‌خواهند بزرگ شوند.


252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تند یک فوتبالی به آنها که گفتند 20 درصد بازیکنان سیگاری اند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..