تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وام 10 میلیونی ازدواج به تمامی مشمولان پرداخت می‌شود/ بهانه‌گیری بانک‌ها را از سر راه بر خواهیم داشت

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاشمان را برای پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج در سال جدید، به تمام جوانان مشمول خواهیم کرد.

وام 10 میلیونی ازدواج به تمامی مشمولان پرداخت می‌شود/ بهانه‌گیری بانک‌ها را از سر راه بر خواهیم داشتپروانه سلحشور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در حوزه زنان و خانواده، قوانین معطل مانده را به اجرا در آوریم.

وی تصریح کرد: در قانون تسهیل ازدواج، وام 10 میلیونی، از جمله قوانین مصوب شده و به اجرا در نیامده است که در حال پیگیری و مذاکره با مسئولان اجرایی برای پرداخت این وام به تمامی جوانان در صف مانده هستیم.

سلحشور ادامه داد: امیدواریم با رایزنی‌ها و صحبت‌های انجام شده با بانک‌ها و دیگر مسئولان، برای سال 96 دیگر هیچ زوج جوانی در انتظار دریافت این وام نباشد.

رئیس فراکسیون زنان و خانواده گفت: با برگزاری جلسات، در نهایت مقرر شد تا در ابتدا موانعی که بانک‌ها از آن دم می‌زنند، برداشته و با تأمین اعتبارات لازم این قانون به طور کامل اجرا شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وام 10 میلیونی ازدواج به تمامی مشمولان پرداخت می‌شود/ بهانه‌گیری بانک‌ها را از سر راه بر خواهیم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..