تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم، منتقدان و مردم خود این موضوع را می‌فهمند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری تسنیم، مهدی چمران - رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در خصوص افزایش انتقادات اخیر از شهردار و شهرداری تهران اظهار داشت: ما خوشحال هستیم که انتقاد می‌شود؛ اگر انتقادات درست باشد خودشان را اصلاح می‌کنند و اگر غلط باشد اعلام می‌کنند که نیست. انتقاد کردن چیز بدی نیست و انتقادات را می‌پذیریم.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص ارتباط افزایش این انتقادات با باقی ماندن چند ماه تا برپایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز عنوان کرد: نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم و این‌که به انتخابات ربط دارد یا خیر، اما آنهایی که انتقاد می‌کنند، مردم خودشان این موضوع را می‌فهمند و من نباید این موضوع را تکرار کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم، منتقدان و مردم خود این موضوع را می‌فهمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..