تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنگره آمریکا قطعنامه علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

خبرگزاری فرانسه روز جمعه گزارش داد، شورای امنیت سازمان ملل متحد در قطعنامه اخیر خود از رژیم صهیونیستی خواسته بود به فعالیت های شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین پایان دهد.
نمایندگان کنگره آمریکا با 342 رای در مقابل 80 رای با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد مخالفت کردند.
در این رای گیری اکثریت قریب به اتفاق حزب جمهوری خواه به این مساله رای داد و بخش زیادی از دموکرات ها نیز به آن رای دادند.
متن تصویب شده از سوی نمایندگان کنگره آمریکا خواستار لغو قطعنامه شورای امنیت شده است.
متن تصویب شده از سوی نمایندگان آمریکا خواستار استفاده از حق وتو برای جلوگیری از صدور این قطعنامه شده است.
پل راین رئیس مجلس آمریکا در جلسه رای گیری برای متن مذکور گفت که دولت از همپیمان ما (رژیم صهیونیستی) دست کشیده و این در حالی است که اسرائیل بیش از گذشته به ما نیاز دارد.
در متن مذکور که از سوی نمایندگان آمریکا تایید و تصویب شده خواستار لغو قطعنامه و یا تجدید نظر در آن شده است تا زمینه برای حل و فصل درگیری ها از طریق مذاکرات دو جانبه مستقیم بین فلسطین - اسرائیل فراهم شود.
در قطعنامه 2334 شورای امنیت که در 23 دسامبر با رای 14 کشور و امتناع آمریکا از رای دادن به تصویب رسید، از تل آویو خواسته شده به شهرک سازی ها در سرزمین های اشغالی فلسطین پایان دهد.
چنین قطعنامه ای پس از سال 1967 میلادی برای اولین بار است که از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه رژیم صهیونیستی صادر می شود.
خاورم**1408** 1583 **
مترجم: اکرم کرمی ** انتشار دهنده : محمدرضا عرفانیان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنگره آمریکا قطعنامه علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..