تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترى صدرنشين كنفرانس شرق برابر يوتاجاز

در چارچوب رقابت هاى ليگ بسكتبال NBA، تيم تورنتو رپتورز موفق شد از سد يوتاجاز بگذرد و در صدر جدول باقى بماند.

 برترى صدرنشين كنفرانس شرق برابر يوتاجازبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان؛ ليگ بسكتبال NBA صبح امروز با انجام 8 ديدار پيگيرى شد كه از مهم ترين اين ديدارها،رقابت بين دو تيم صدرنشين  كنفرانس شرق و يوتاجاز بود كه در پايان تيم تورنتو رپتورز موفق شد با اختلاف 8 امتياز از سد حريف خود بگذرد.

*نتايج ديدارهاى امروز به شرح ذيل است:

ایندیانا پیسرز 121 - بروکلین نتس 109

دیترویت پیستونز 115 - شارلوت هورنتس 114

تورنتو رپتورز 101 - یوتا جاز 93

هیوستون راکتس 118 - اوکلاهماسیتی تاندر 116

نیواورلینز پلیکانز 94 - آتلانتا هاوکس 99

دالاس موریکس 95 - فنیکس سانز 102

دنورناگتز99 - سن آنتونیو اسپرز 127

پورتلند بلیزرز 118 - لس آنجلس لیکرز109

‎در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، تورنتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های فیلادلفیا و بروکلین در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و دالاس و فینیکس در انتهای جدول ایستادند.

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترى صدرنشين كنفرانس شرق برابر يوتاجاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..