تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه پرداخت به دفاع مقدس در فیلم ما کم‌نظیر است

پروانه مرزبان می‌گوید موضوعی که در «چهل کچل» به آن پرداخته شده خاص و البته جذاب است.

جمعه/ چهل كچل/ پروانه مرزبانپروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما و فیلم سینمایی «چهل کچل» ساخته صادق صادق دقیقی در خصوص حرف اصلی این اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حرف اصلی این فیلم به موضوع دفاع مقدس وصل می‌شود و در آن جانبازی را نشان می‌دهیم که زمان جنگ از این مرز و بوم دفاع کرده و حالا فرزندش برای خانواده و در زندگی تلاش می‌کند و راهش را به نوع دیگری ادامه می دهد.

وی افزود: درست است که حرف اصلی به قصه جانباز ربط دارد؛ اما در حقیقت از طبیعت دفاع کردیم و گفتیم که از بین بردن مراتع و جنگل‌ها گناه است و نتیجه‌اش قهر طبیعت است.

مرزبان با اشاره به جای خالی چنین سوژه‌هایی در تولیدات سینمای ایران بیان کرد: اصلا تا به امروز کسی از این منظر که در «چهل کچل» خواهید دید، فیلمی تولید نکرده و به ارزش آن‌ها توجهی نداشته است. به اضافه اینکه موضوع اصلی آن دفاع مقدس است.

وی درباره کیفیت «چهل کچل» بیان کرد: حسن ایوبی که تدوینگر این فیلم و طبیعتا تدوین برخی دیگر از آثار را نیز انجام داده گفت که این فیلم یکی از آثار مورد علاقه اوست. همچنین بهزاد عبدی آهنگساز فیلم زمانی که موسیقی آن را می ساخت، می گفت حال عجیبی به من دست می‌دهد و اذعان داشت که این فیلم خود سینماست.

وی اضافه کرد: ناظر فصیحی در بخش جلوه های ویژه نیز برای اولین بار رودخانه بزرگی را طراحی کرد. مقوله ای که فکر می کنم هیچکس تا به حال به آن نپرداخته است.

این تهیه کننده اظهار داشت: در بخش بازی‌ها پژمان بازغی پس از مطالعه فیلمنامه اعلام همکاری کرد و بازی منحصر به فردی را انجام داد. مریم بوبانی نیز بازی متفاوتی نسبت به دیگر آثارش ارائه کرد. به اضافه اینکه مخاطب شاهد بازی‌های قابل تاملی از ونوس کانلی، پرهام دلدار، سوگل طهماسبی و رضا ناجی خواهد بود.

تهیه‌کننده «سفرنامه من» تصریح کرد: در حقیقت «چهل کچل» برعکس بسیاری از فیلم‌ها که در تهران و آپارتمانی فیلمبرداری می‌شود، آپارتمانی نیست و خارج از تهران و در لوکیشن‌های بکر فیلمبرداری شده است. به اضافه اینکه هشتاد درصد تصویربرداری آن زیر باران بود.

این تهیه‌کننده اضافه کرد: شرایط سخت در تولید این اثر مانند بیماری عوامل، حرکات و خرابی دوربین، عدم دسترسی به امکانات و... باعث نشد که کیفیت و روند پیشرفت کار را کنار بگذاریم.

وی اذعان کرد: به شخصه از این فیلم راضی هستم اما مهمترین مسئله نظر هیات داوران است که انتخاب را انجام می‌دهند و حرف نهایی را می‌زنند. صادق دقیقی هم برای این فیلم از تمام وجود مایه گذاشت و زحمت کشید و خوشبختانه کسانی که فیلم را دیدند آن را دوست دارند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه پرداخت به دفاع مقدس در فیلم ما کم‌نظیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..