تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«صورتک» مهمان نوروزی شبکه سه شد

فرهنگ > تلویزیون - مهر نوشت: قائم مقام مرکز امور نمایشی سیما اعلام کرد که سریال «صورتک» به کارگردانی احسان عبدی پور به عنوان مجموعه نوروز ۹۶ شبکه سه انتخاب شده است.

علی حمیدی قائم مقام مرکز امور نمایشی سیما با اشاره به سریال نوروزی شبکه سه سیما گفت: «قرار است کاری با نام «صورتک» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی احسان عبدی پور در ایام نوروز از شبکه سه به روی آنتن رود.»

او ادامه داد: «عوامل در حال بازبینی لوکیشن‌ها هستند و به خاطر فیلمنامه‌ای که این سریال دارد من اکنون هم می‌توانم جذابیت آن را تضمین کنم.»

قائم مقام مرکز امور نمایشی سیما درباره داستان این سریال عنوان کرد: «این کار درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می‌کند و فضایی کمدی دارد.»

حمیدی درباره لوکیشن‌های این سریال یادآور شد: «فیلمنامه این سریال پیش از این نوشته شده بود و برای ساخت، دوباره بازنویسی شد. لوکیشن‌های سریال هم بخشی در شهرک سینمایی غزالی و بخشی در مکان‌های دیگر است.»

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««صورتک» مهمان نوروزی شبکه سه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..