تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره لسترسیتی بهترین بازیکن سال آفریقا شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محرز با به ثمر رساندن 17 گل و فراهم کردن 11 پاس گل، نقشی اساسی در قهرمانی لسترسیتی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر داشت و به عنوان بازیکن فصل این رقابت ها هم انتخاب شده بود. همین درخشش کافی بود تا به عنوان بازیکن سال قاره آفریقا هم انتخاب شد.

او برای رسیدن به این عنوان، پیر امریک اوبامیانگ، ستاره دورتموند و مرد سال 2015 را پشت سر گذاشت.

در رای گیری نهایی، محرز با 361 رای اول شد؛ اوبامیانگ با 313 رای در جای دوم قرار گرفت و سادیو مانه، ستاره لیورپول با 186 رای، سوم شد.

در رای گیری شبکه بی بی سی برای انتخاب بهترین بازیکن سال آفریقا هم محرز با پشت سر گذاشتن رقبا، این عنوان را از آن خود کرده بود.

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره لسترسیتی بهترین بازیکن سال آفریقا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..