تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انریکه: بازیکنانم بی دقت بودند

سرمربی بارسلونا درباره شکست تیمش در سن مامس صحبت کرده است.

به گزارش کاپ، لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا، بعد از شکست تیمش در دور رفت مسابقه جام حذفی کوپا  دل ری مقابل بیلبائو گفته: در پایان بازی مستحق گل تساوی بودیم. سخت خواهد بود، اما در بازی برگشت باید کلین شیت کنیم. مطمئنا جدال دشواری خواهد بود، به هوادارانمان نیاز داریم و فرصت خوبی داریم تا شانس صعود به دور بعدی را زنده کنیم. همیشه بازی ها در سن مامس با تنش است. در نیمه اول بی دقت بازی کردیم و سناریو کمی پیچیده شد. با دو گلی که خوردیم، با کارت زردی که بازیکنان گرفتند، عصبانیت های شدید و بحث ها با داور بازی. اما در نیمه دوم همه چیز را کنترل کردیم. بعد از استراحت بین دو نیمه اوضاع خوب بود. اما در پایان نیمه اول می توانستید ناامیدی را به خاطر تصمیمی که گرفته بود در داور ببینید. اما باید فراموش نکنید که ارزیابی کردن کار داور بسیار سخت است و شاید حتی سخت ترین کار ممکن باشد.  


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انریکه: بازیکنانم بی دقت بودند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..