تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با Vapor، ساعت هوشمند جدید کمپانی میس‌فیت آشنا شوید

با Vapor، ساعت هوشمند جدید کمپانی میس‌فیت آشنا شوید

کمپانی میس فیت امروز و خلال برگزاری نمایشگاه CES 2017 از ساعت هوشمندی جدید تحت عنوان Vapor رونمایی کرد. با تک شات همراه باشید.

در حالی که این روزها، بازار محصولات پوشیدنی چنگی به دل نمی زند و همانند گذشته، رونق چندانی ندارد کمپانی میس فیت (Misfit) همچنان امیدوارانه به تلاش ها و همچنین فروش خود در این بازار ادامه می دهد و علاوه بر تمرکز بر روی دستگاه های ردیاب سلامتی، اخیراً به تولید اسمارت واچ های جذاب روی آورده است.

جدیدترین محصول این شرکت Vapor نام دارد که در واقع، اولین ساعت هوشمند مجهز به صفحه نمایش لمسی این شرکت محسوب می شود. طراحی این اسمارت واچ به گونه ایست که در نگاه اول، همانند ساعت های معمولی و مشابه با نمونه های موجود در بازار به نظر می رسد، اما حقیقت چیز دیگریست. چرا که شرکت میس فیت، علاوه بر گنجاندن قابلیت های متنوع ردیاب سلامتی در بدنه این ساعت، آن را به ویژگی های دیگری همچون جی پی اس و سنسور ضربان قلب نیز مجهز کرده است.

این محصول از صفحه نمایش 1.4 اینچی AMOLED بهره می برد که حتی در زیر نورهای شدید هم، اطلاعاتی قابل رویت را به نمایش درخواهد آورد. در بطن این ساعت، پردازنده اسنپدراگون 2100 به همراه حافظه داخلی 4 گیگابایتی استفاده شده است که می تواند در کنار قابلیت ضد آب بودن در عمق 50 متری، توجه هر خریداری را به خود جلب کند.

علاوه بر این، کمپانی میس فیت در حال طراحی یک رابط کاربری جدیدی برای این ساعت است که به هوم اسکرین دایره ای مجهز است و کاربران می توانند از طریق کار با لبه های نمایشگر این ساعت، کنترل آن را در دست بگیرند.

و اما نقطه قوت این ساعت در قسمت مناسب 199 دلاری آن نفهته است که آن را هم طراز و حتی بالاتر از بسیاری از مدل های مشابه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ور قرار خواهد داد. گفتنی است این محصول از اندروید ور 2.0 بهره خواهد برد و متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

Vapor Vapor Vapor Vapor
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با Vapor، ساعت هوشمند جدید کمپانی میس‌فیت آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..